Кар`єра

РЕПУТАЦІЯ КОМПАНІЇ - ЦЕ РЕПУТАЦІЯ КОЖНОГО ПРАЦІВНИКА

відправити резюме
Open Popup

надішліть нам своє резюме

Історії успіху

  • ВЛАДИСЛАВ ПОТЕХІН
    Керівник відділу інтернет-маркетингу

    У компанію КТ Україна я прийшов в січні 2014 року на посаду менеджера по роботі з інтернет-магазинами і мережами. Важливим кроком у моєму особистісному і професійному розвитку стала участь в програмі навчання Business Start. Весь досвід і знання, отримані на навчанні, я намагався застосовувати в роботі, вже з другого модуля. За час Business Start брав участь в двох проектах, один з яких плавно переріс в мою основну роботу.

    У травні 2014 був провідним менеджером в своєму сегменті, а в листопаді став керівником відділу інтернет продажів. Новому співробітнику пораджу намагатися виконувати свою основну роботу (планові показники), брати участь в активному житті Компанії, проявляти ініціативу і лідерство в роботі. Саме рух в такому ключі дозволяє реалізовувати свій потенціал і приносити користь Компанії.

  • ОЛЕНА МОНАСТИРСЬКА
    Керівник відділу реклами

    У компанії «КТ Україна» працюю з 2013 року. Спочатку була помічником керівника відділу продажів Вінницької філії. З перших днів роботи в компанії вразили масштаби, перспективи зростання, як особистого, так і професійного, і, особливо, відношення до розвитку персоналу. Через рік, у червні 2014 року, мені запропонували перейти в центральний офіс компанії на посаду маркетолога.

    Важливим моментом у моїй кар'єрі стала участь в програмі Business Start. Досвід, який отримувала під час навчання, дозволив розкрити свій потенціал і самій реалізовувати нові проекти та ідеї. Як наслідок, з червня 2015 мені довірили розвиток нового напряму - відділу реклами. На сьогоднішній день в моєму підпорядкуванні знаходяться 7 осіб - дизайнери і менеджери. Наш відділ займається розробкою та реалізацією рекламної стратегії компанії. Коло зони відповідальності і цікавих завдань постійно зростає.

  • Алла Полетавкіна
    Керівник відділу розвитку мережі магазинів «Дніпро-М»

    У компанії КТ Україна працюю з 2012 року. Прийшла в компанію на позицію менеджера по роботі з національними мережами. Через півтора року стала керівником відділу по роботі з локальними маркетами. Участь в програмі Business Start дала можливість проявити професійні навички і особистісний потенціал, а також реалізуватися в новому напрямку.

    Вже на 4 модулі програми, була призначена на посаду керівника відділу розвитку мережі магазинів «Дніпро-М». Навчання допомогло в роботі з персоналом, з'явилося розуміння правильної постановки завдань і контролю. На сьогоднішній день мережа авторизованих магазинів «Дніпро-М» - наймасштабніша програма Партнерства компанії КТ Україна, участь в якій беруть понад 600 Клієнтів по всій Україні. У мої обов'язки входить навчання торгового персоналу, відвідування Клієнтів, супровід торгового відділу з надання всіх необхідних сервісів.

  • МИХАЙЛО ЗУБКОВ
    Провідний менеджер оптового напрямку по групі «Піна монтажна»

    Моя кар'єра в компанії почалася в 2014 році. Робота над розвитком клієнтів допомогла виділити для себе ключовий напрямок - монтажна піна торгової марки Soma Fix. Починав у Запорізькій філії компанії. Після досягнення певних результатів моя зона відповідальності розширилася ще на 2 території: Дніпропетровськ і Кривий Ріг.

    Одним з ключових чинників мого успіху стала участь у корпоративній програмі навчання для молодих співробітників Business Start. Прояв ініціативи, а також використання отриманих навичок в роботі допомогли перейти на новий рівень розвитку, як особистісного, так і професійного. Як результат, мене перевели в центральний офіс на посаду керівника оптового каналу збуту по групі «Піна монтажна». На сьогоднішній день сформовано відділ по роботі з Ключовими Клієнтами оптового напрямку на базі Київського філіалу.

  • ЯНА ПАВЛЮК
    Провідний менеджер оптового напрямку по групі ОПМ

    У компанію КТ Україна я прийшла в травні 2013 року на посаду менеджера з продажу центрального офісу, практично відразу після закінчення університету і з досвідом роботи до півроку. Моїм основним завданням був розвиток продажів по групі матеріалів для будівництва - сітки будівельної, підпокрівельної плівки і ущільнювача для дверей на території України. З перших днів для себе виділила, що компанія сприяє розвитку молодих фахівців, вкладаючи всі можливі ресурси - фінанси, час і сили топ-менеджерів.

    Переломним моментом у кар'єрі стала участь в програмі Business Start, яка дала можливість розкрити професійний потенціал і реалізовувати свої цілі, приносячи користь компанії. Сьогодні я займаюся напрямок оптових продажів по групах «Загальна» і «Сітка + ГПБ + Ущільнювач» і паралельно займаюся розширенням ринку збуту товару на міжнародний рівень. Сьогодні в моєму підпорядкуванні знаходяться 5 менеджерів з продажу. Регулярно беру участь у сесіях стратегічного планування, навчаннях і тренінгах для співробітників. Компанія сприяє розвитку молодих фахівців, а також дає безцінний життєвий і професійний досвід. Використовуйте всі можливості і не зупиняйтеся на досягнутому!

Ростемо з кожною хвилиною


1000%
працівника


1000%
товарів


1000%
клієнтів


Програми навчання

Корпоративне об'єднання компанії КТ Україна вирішує головне завдання : дати можливість кожному співробітнику в повній мірі реалізувати свій особистісний потенціал , досягти самореалізації в кар'єрному і матеріальному плані , а значить , і принести максимальну користь для компанії .

корпоративний університет

Постійне вдосконалення навичок і вмінь фахівців - запорука всебічного розвитку компанії. У 2011 році КТ Україна запустила власну унікальну програму навчання для співробітників - «Корпоративний Університет». Основною метою програми є профільне навчання молодих фахівців, які і є основним джерелом розвитку Компанії.

Генерація нових ідей, вдосконалення професійних навиків і бажання бути першими характеризують учасників програми, які вже сьогодні є основним двигуном компанії. Власний університет сприяє створенню команди справжніх фахівців у своїй сфері.

business start

Програма навчання Business Start орієнтована на молодих фахівців, які хочуть бути кращими у своїй справі, виявляють ініціативу і лідерські здібності.
Під час навчання у кожного учасника є можливість проявити себе з різних сторін, взяти участь у різноманітних проектах. Багато нинішніх управлінці - випускники програми Business Start.

Вони успішно розвивають різні напрямки діяльності компанії, будучи генераторами її зростання. І з кожним роком результати навчання стають все більш помітними, як для її учасників, так і для всієї компанії.

наші вакансії

Компанія « КТ Україна » стрімко розвивається : відкриваються нові філії , відділи , з'являються нові галузі застосування знань . Тому компанія зацікавлена ​​в молодих , талановитих і амбіційних фахівців .

ВІДДІЛ ПРОДАЖУ

  • Керівник відділу продажу

    ВИМОГИ:

    • Навички продажів і ведення переговорів
    • Успішний досвід роботи від одного року на керівній посаді
    • Впевнений користувач ПК (MS Office)
    • Досвід управління торговою командою
    • Лідерські якості
    • Бажання саморозвитку і самореалізації
    • Готовність до відряджень в межах України

    ОБОВ`ЯЗКИ:

    • Управління відділом продажів і контроль виконання планових показників
    • Виявлення потенціалу розвитку території та проведення переговорів з Клієнтами компанії
    • Навчання і розвиток торговельної команди
    • Звітність в 1С
    • Участь в маркетингових заходах
    • Виконання цілей і завдань компанії .

    КОМПАНІЯ ПРОПОНУЄ:

    • Офіційне оформлення
    • Конкурентоспроможну заробітну плату
    • Компенсація всіх витрат (паливо, амортизація, корпоративний мобільний зв'язок)
    • Навчання всередині компанії і на відкритих тренінгах у кращих фахівців
    • Роботу в професійному, дружному і злагодженому колективі
    • Динамічні і цікаві проекти, з можливістю кар'єрного росту

  • Менеджер з розвитку напрямку (супервайзер)

    ОСНОВНІ ОБОВ`ЯЗКИ:

    • Координація роботи команди торгових представників
    • Участь в процесі ведення переговорів з Клієнтами та Партнерами компанії
    • Надання звітності
    • Участь в маркетингових заходах
    • Виконання цілей і завдань компанії.

    ВИМОГИ:

    • Досвід роботи торговим представником в компанії національного і міжнародного масштабу
    • Вміння викликати прихильність до себе людей і вибудовувати ефективну комунікацію
    • Навички управління персоналом
    • Впевнений користувач ПК (MS Office)
    • Бажання розвиватися в сфері продажів

    КОМПАНІЯ ПРОПОНУЄ:

    • Офіційне оформлення
    • Конкурентоспроможну заробітну плату
    • Компенсація всіх витрат (паливо, амортизація, корпоративний мобільний зв'язок)
    • Навчання всередині компанії і на відкритих тренінгах у кращих фахівців
    • Робота в професійному, дружному і злагодженому колективі
    • Динамічні і цікаві проекти, з можливістю кар'єрного росту

  • Торговий представник

    Основні обов'язки:

    • Виконання плану по підтримці активної клієнтської бази на закріпленій території
    • Розширення клієнтської бази
    • Презентація товару, ведення переговорів з Клієнтами та Партнерами
    • Мерчендайзинг

    ВИМОГИ:

    • Досвід роботи в даній сфері не обов'язковий
    • Наявність особистого легкового авто або можливість придбання протягом півроку.
    • Відмінні комунікативні навички
    • Бажання і вміння створювати результативні комунікації

    КОМПАНІЯ ПРОПОНУЄ:

    • Офіційне оформлення
    • Конкурентоспроможну заробітну плату
    • Компенсація всіх витрат (паливо, амортизація, корпоративний мобільний зв'язок)
    • Навчання всередині компанії і на відкритих тренінгах у кращих фахівців
    • Робота в професійному, дружному і злагодженому колективі
    • Динамічні і цікаві проекти, з можливістю кар'єрного росту

Адміністративний відділ

  • Керівник філії

    ВИМОГИ:

    • Вища освіта (економіка, менеджмент буде перевагою)
    • Досвід роботи на керівних посадах від 1 року (бажано в дистрибуції)
    • Знання складської і транспортної логістики, знання первинної бухгалтерії
    • Вміння організовувати і контролювати команду
    • Впевнений користувач ПК (MS Office), знання 1с 8V

    ОСНОВНІ ОБОВ'ЯЗКИ:

    • Організація роботи філії.
    • Ведення всієї адміністративно-господарської діяльності
    • Контроль діяльності кожного з відділів філії (адміністративний, транспорт, склад, сервісний центр)
    • Підготовка внутрішніх звітів по роботі філії.
    • Бюджетування підрозділу

    КОМПАНІЯ ПРОПОНУЄ:

    • Офіційне оформлення
    • Конкурентоспроможну заробітну плату
    • Компенсація всіх витрат (паливо, амортизація, корпоративний мобільний зв'язок)
    • Навчання всередині компанії і на відкритих тренінгах у кращих фахівців
    • Робота в професійному, дружному і злагодженому колективі
    • Динамічні і цікаві проекти, з можливістю кар'єрного росту

  • Касир

    ВИМОГИ:

    • Вища або середня-спеціальна профільна освіта;
    • Д/Р на аналогічній посаді не менше 1 року;
    • Знання бухгалтерського обліку на ділянці каса;
    • Уважність, здатність працювати в динамічному режимі, старанність.

    ОСНОВНІ ОБОВ'ЯЗКИ:

    • Ведення касових операцій (ВКО, ПКО)
    • Отримання оплати від покупця за реалізований товар
    • Ведення касової книги
    • Ведення касової книги

    КОМПАНІЯ ПРОПОНУЄ:

    • Офіційне оформлення
    • Конкурентоспроможну заробітну плату
    • Компенсація всіх витрат (паливо, амортизація, корпоративний мобільний зв'язок)
    • Навчання всередині компанії і на відкритих тренінгах у кращих фахівців
    • Робота в професійному, дружному і злагодженому колективі
    • Динамічні і цікаві проекти, з можливістю кар'єрного росту

  • Оператор 1С

    ВИМОГИ:

    • Знання 1с 8V - обов'язково
    • Впевнений користувач ПК (MS Office)
    • Здатність швидко навчатися
    • Відповідальність, комунікабельність, знання ділового етикету

    ОСНОВНІ ОБОВ'ЯЗКИ:

    • Робота в програмі 1С 8.2
    • Прийом заявок від торгових представників і від клієнтів Компанії
    • Ведення первинної бухгалтерії

    КОМПАНІЯ ПРОПОНУЄ:

    • Офіційне оформлення
    • Конкурентоспроможну заробітну плату
    • Компенсація всіх витрат (паливо, амортизація, корпоративний мобільний зв'язок)
    • Навчання всередині компанії і на відкритих тренінгах у кращих фахівців
    • Робота в професійному, дружному і злагодженому колективі
    • Динамічні і цікаві проекти, з можливістю кар'єрного росту

центральний офіс

  • Керівник інтернет проекту

    ТРЕБОВАНИЯ:

    • Лидерские качества, навыки постановки задач и контроля их исполнения
    • Умение мотивировать других людей на работу, умение планировать работу команды и системное виденье процесса
    • Оперативность в работе, инициативность, самостоятельность в работе
    • Умение и желание работать на результат, высокий уровень ответственности
    • Коммуникация с клиентами (партнерами) и продажа проектов им
    • Подготовка презентаций для клиента
    • Анализ рынка е-commerce
    • Быть координирующим звеном между клиентами и проектной командой
    • Своевременно решать возникающие в процессе выполнения проектов проблемы, урегулировать спорные вопросы
    • Написание ТЗ, составление project-плана, подготовка структуры будущих проектов
    • Разработка коммерческих предложений (обработка брифов, формирование концепции, создание презентаций, планирование, прогнозирование показателей эффективности)
    • Координация работы команды специалистов
    • Анализ эффектвиности проектов и команды
    • Формирование регулярной проектной отчетности для клиентов и руководства компании
    • Контроль за соблюдением дедлайнов
    • Работа с аналитическими системами (Google Analytics, Яндекс Метрика)
    • Постановка задач: программисту, верстальщику, копирайтерам, дизайнеру
    • Составление мотиваций для сотрудников отдела.

    Компания предлагает:

    • Официальное трудоустройство
    • Соц.пакет
    • Возможность реализовать собственный творческий потенциал за счет креативных проектов
    • Конкурентоспособную заработную плату
    • Обучение внутри компании и на открытых тренингах у лучших специалистов
    • Работа в профессиональном, дружном и слаженном коллективе
    • Офис расположен 15 мин., от м. Т. Шевченка

  • Менеджер відділу ЗЕД

    ВИМОГИ:

    • Вища освіта (ЗЕД, економіка)
    • Досвід роботи не менше 2 років в сфері ЗЕД
    • Знання всіх ланок процесу отримання поставки від моменту розміщення замовлення до моменту вивантаження товару на склад
    • Досвід роботи з митними брокерами та підготовки всіх необхідних документів для митного очищення товару
    • Англійська - Advanced
    • Досвід ведення ділової переписки
    • Впевнений користувач ПК (MS Office, Інтернет, 1С)
    • Уважність, відповідальність і пунктуальність
    • Хороші комунікативні навички

    ОСНОВНІ ОБОВ'ЯЗКИ:

    • Ведення комунікації з іноземними постачальниками
    • Ведення процесу поставки від моменту розміщення і узгодження замовлення до моменту вивантаження товару на склад
    • Співпраця з митним брокером і експедиторами
    • Виконання перекладів технічного та ділового змісту
    • Ведення аналітичних даних по поставкам

    КОМПАНІЯ ПРОПОНУЄ:

    • Офіційне оформлення
    • Конкурентоспроможну заробітну плату
    • Навчання в межах компанії і на відкритих тренінгах у кращих фахівців
    • Робота в професійному, дружному і злагодженому колективі
    • Динамічні і цікаві проекти, з можливістю кар'єрного росту

  • Графічний дизайнер

    ВИМОГИ:

    • Відмінне володіння пакетом програм ADOBE: InDesign, Photoshop, Illustrator
    • Креативний погляд і наявність естетичного смаку
    • Знання додрукарської підготовки макетів
    • Корекція і ретуш зображень

    ОСНОВНІ ОБОВ'ЯЗКИ:

    • Розробка логотипів та фірмових стилів;
    • Дизайн promo і pos матеріалів;
    • Розробка макетів брошур;
    • Дизайн пакування;
    • Забезпечення якості виробництва рекламної продукції відповідно до корпоративних стандартів.

    КОМПАНІЯ ПРОПОНУЄ:

    • Офіційне оформлення
    • Конкурентоспроможну заробітну плату
    • Можливість реалізувати власний творчий потенціал за рахунок креативних проектів
    • Навчання в межах компанії і на відкритих тренінгах у кращих фахівців
    • Робота в професійному, дружному і злагодженому колективі

  • Менеджер по роботі з інтернет магазинами

    ВИМОГИ:

    • Досвід роботи в продажах від півроку
    • Бажання проявити себе як відмінного переговірника
    • Вміння працювати з великими обсягами інформації
    • Комунікабельність, творчий підхід

    ОСНОВНІ ОБОВ'ЯЗКИ:

    • Комунікація з великими інтернет-магазинами для реалізації продукції
    • Активні продажі по телефону
    • Робота над розширенням існуючої клієнтської бази
    • Складання комерційних пропозицій.
    • Ведення переговорів і укладення контрактів з новими клієнтами.

    КОМПАНІЯ ПРОПОНУЄ:

    • Офіційне оформлення
    • Конкурентоспроможну заробітну плату
    • Можливість реалізувати власний творчий потенціал за рахунок креативних проектів
    • Навчання в межах компанії і на відкритих тренінгах у кращих фахівців
    • Робота в професійному, дружному і злагодженому колективі

  • Менеджер по роботі з ключовими клієнтами

    ВИМОГИ:

    • Орієнтація на результат.
    • Системний підхід до поставлених завдань
    • Досвід успішних активних продажів не менше 1 року
    • Досвід ведення переговорів (результативних), презентацій
    • Стратегічне планування, управління розвитком території
    • Аналіз показників

    ОСНОВНІ ОБОВ'ЯЗКИ:

    • Виконання плану продаж;
    • Робота з існуючими клієнтами;
    • Контроль виконання домовленостей з ключовими клієнтами;
    • Ведення переговорів, укладання договорів, просування асортименту;
    • Формування спільно з відділом маркетингу стратегії просування продукції в мережах;
    • Управління замовленнями клієнтів, управління поверненнями;
    • Робота з дебіторською заборгованістю

    КОМПАНІЯ ПРОПОНУЄ:

    • Офіційне оформлення
    • Конкурентоспроможну заробітну плату
    • Можливість реалізувати власний творчий потенціал за рахунок креативних проектів
    • Навчання в межах компанії і на відкритих тренінгах у кращих фахівців
    • Робота в професійному, дружному і злагодженому колективі

  • Менеджер оптових продажів

    ВИМОГИ:

    • Досвід роботи в будівельних компаніях
    • Бажання і вміння продавати
    • Знання 1С (при необхідності можемо навчити з нуля)
    • Здатність швидко навчатися
    • Акуратний зовнішній вигляд

    ОСНОВНІ ОБОВ'ЯЗКИ:

    • Активний продаж та робота по базі клієнтів
    • Ведення бази в 1С
    • Підписання актів звірки.
    • Розсилки клієнтам актуальних прайсів, акцій.
    • Оперативна відправка клієнтам прайсів, сертифікатів, документів.
    • Аналітика та звіти продажів в 1С.
    • Періодична комунікація в телефонному режимі з клієнтами з інформацією про ціни, новинки і т.д.

    КОМПАНІЯ ПРОПОНУЄ:

    • Офіційне оформлення
    • Конкурентоспроможну заробітну плату
    • Можливість реалізувати власний творчий потенціал за рахунок креативних проектів
    • Навчання в межах компанії і на відкритих тренінгах у кращих фахівців
    • Робота в професійному, дружному і злагодженому колективі

  • Оператор вхідної гарячої лінії (Call Center)

    ВИМОГИ:

    • Грамотне і впевнене володіння російською та українською мовою, знання англійської вітається;
    • Старанність, вміння організувати свою роботу,
    • Бажання допомагати людям (абонентам), націленість на результат, бажання навчатися.

    ОСНОВНІ ОБОВ'ЯЗКИ:

    • Прийом вхідних дзвінків від існуючих потенційних клієнтів компанії, рішення їх запиту в найкоротші терміни (консультація або переклад на відповідного співробітника);
    • Контроль роботи відділів в межах компанії по засобом вихідних дзвінків;
    • Актуалізація бази даних існуючих клієнтів.

    КОМПАНІЯ ПРОПОНУЄ:

    • Офіційне оформлення
    • Конкурентоспроможну заробітну плату
    • Графік роботи з 09:00 до 18:00 з понеділка по п'ятницю (може обговорюватися і часткова зайнятість)
    • Навчання в межах компанії і на відкритих тренінгах у кращих фахівців
    • Робота в нашій команді молодих і динамічних співробітників