Історія успіху Тетяни

Новим та нинішнім співробітникам важливо навчиться відкрито говорити про свої побажання — ми все чуємо і розуміємо. Не потрібно закривати на величезний замок власну думку і таїти в собі ідеї, які могли б привести і вас, і компанію до успіху.

Я почала працювати в КТ Україна у 2015 році і відразу стала наймолодшим керівником в компанії — мені було 19 років. Тут я зрозуміла, що в КТ Україна потрібен закордонний паспорт — сьогодні ти в офісі, а завтра вже летиш до Франції на конференцію.

Знаєте, у мене була така маленька мрія — побувати у відрядженні. У першу подорож мене відправили вже на перший день роботи в компанії: мені довелося поїхати в Харків. За час роботи в компанії, я вже встигла побачити різні регіони України і побувати за її межами. КТ Україна — компанія, де збуваються мрії. Тут немає часу нудьгувати: кожен день я відкриваю нові можливості.

Моїм першим проектом є контакт-центр, який сприяє оперативному зв'язку з клієнтами, партнерами, постачальниками. Можна сказати, забезпечує ефективну комунікацію КТ Україна, що є дуже важливим фактором для продуктивної роботи компанії. У 2016 році запустився новий проект — Відділ по обслуговуванню клієнтів, який спрямований на роботу з внутрішнім і зовнішнім клієнтом. Принципи залишаються незмінні: наше завдання — обслуговувати на найвищому рівні! Адже в умовах жорсткої ринкової конкуренції ти повинен виділятися кращим сервісом.

У нас немає плинності кадрів. Ми зробили все, щоб від нас не йшли. Наш контакт-центр є своєрідним стартовим майданчиком — більшість співробітників починали з посади оператора і з часом знайшли себе в інших сферах діяльності компанії. Відділ по обслуговуванню клієнтів все більше розвивається в нових напрямках компанії, беручи активну участь в роботі з Клієнтами — промо-заходи, виставки, ярмарки і т.д.

Наразі, я є наймолодшим ТОП-менеджером в компанії зі штатом понад 130 співробітників, серед яких є керівники середньої ланки. Головна перевага компанії — підтримка і розвиток співробітників.

Однією з головних особливостей КТ Україна є те, що керівництву цікаво, що відбувається у внутрішньому механізмі компанії. Керівництво компанії поглиблюється в роботу, в прагнення співробітників, а не пускає все на самоплив. Новим та існуючим співробітникам важливо навчитися відкрито говорити про свої побажання — ми все чуємо і все розуміємо. Не потрібно закривати на величезний замок власну думку і таїти в собі ідеї, які могли б привести вас і компанію до успіху. Власник компанії — прихильник того, щоб кожен її співробітник був почутий. І це важливо, адже взаєморозуміння — запорука комфортної та ефективної роботи.

СТАНЬТЕ УСПІШНИМИ РАЗОМ З НАМИ

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ