Корпоративний Університет: нововведення 2-го півріччя 2018

Стандарти Компанії, способи співпраці з Партнерами, ринкова ситуація — усе постійно змінюється, тому кожен працівник має бути обізнаний, щоб кожна його дія була актуальна і максимально продуктивна.

Саме тому, 28 липня в місті Ірпінь відбувся черговий модуль Корпоративного Університету. Учасниками стали всі члени торгової команди КТ Україна. Це понад 100 супервайзерів, торгових представників та мерчендайзерів. Усіх чекала як загальна програма, так і робота в окремих групах, адже обов’язки в усіх різні.

обучение

Тема навчання: «Нові принципи роботи з Партнерами. Зміни на 2-ге півріччя». Слухачам були оголошені нова логіка співпраці, стандарти бренду та зміни в комерційних угодах. Виступаючими топ-менеджерами було зазначено, що тепер співпраця з Клієнтами спрощується, адже все зводиться до єдиного чітко визначеного стандарту. І тепер зменшиться кількість невизначеностей, непогоджень і суперечок — умови максимально вигідні для Компанії, і для Партнерів.

тестирование

Після загальної частини, на якій виступили Регіональні менеджери, Бренд менеджери, торгова команда поділилася на 5 груп. Кожна займалася за індивідуальною програмою, з акцентом на посадові особливості. Зокрема, мерчендайзери практикувалися створювати фірмову розкладку на стендах у магазинах, а після відвідали наш магазин нового зразка на Почайні.

Після насиченого і цікавого дня, всі заряджені вирушили додому, реалізовувати свої ідеї та амбіції.

Адже КТ Україна постійно розвивається, а разом з компанією розвиваються і працівники.

Теги:
?>