«Корпоративний університет»: як закохати споживача в продукт?

18 листопада відбувся навчальний модуль «Корпоративного університету» для менеджерів загальнобудівельного напрямку, в якому взяли участь близько 100 співробітників КТ Україна.

Всіх учасників чекало цікаве практичне завдання - продажі в режимі реального часу. Наші співробітники зв'язувалися по телефону з клієнтами і пропонували їм акційні пропозиції. Результат їхньої роботи перевершив очікування - все показали високі результати за кількістю та обсягом продажів.

Після успішної практичної частини була лекція від провідних менеджерів компанії. Вони поділилися з колегами досвідом і секретами про те, як буквально закохати споживача в продукт. Також учасники зібрання вивчали і аналізували асортимент наших брендів, шукали новий підхід до продажів.

Наші співробітники запаслися новими знаннями і вже готові до нових звершень. Бажаємо всім продуктивних робочих днів.

Теги:
?>