Від теорії до практики - 2 червня відбувся модуль Корпоративного Університету

2 червня відбувся черговий модуль Корпоративного Університету, в якому взяли участь майже 100 представників торгового відділу КТ Україна. Основа групи - новачки, які в компанії пропрацювали не більше 3 місяців і вже зараз показують високі результати.

Збори відбулися на базі центрального офісу в Києві. Тема навчання: «Філософія бренду, основи продажів і переваги продукції». Заняття проходили в 2 етапи: лекції і практика.

Перед слухачами виступили регіональні менеджери, керівники PR-напрямку і департаменту маркетингу, продукт-менеджери. Для учасників навчання було корисно почути інформацію про цілі і принципи роботи торгового відділу, а також про вектори розвитку компанії в цілому. Всі торгові представники і супервайзери мали можливість заявити про свої амбіції і цілі. Адже амбітні працівники – це основоположні двигуни компанії КТ Україна.

У другій половині дня була організована практична робота. Вперше на КУ проводилось навчання проведення промо-заходів. Повний цикл: від розгортання намету до контакту з «холодним» клієнтом. Продукт-менеджери додатково провели порівняльне тестування інструментів Dnipro-M і Foresta з подальшим розбором їх переваг і особливостей.

В цілому, учасники отримали нові знання для подальшого застосування в роботі. Як показує практика, навчальні модулі Корпоративного Університету впливають на економічні результати торгового відділу компанії. В першу чергу це пояснюється корисністю та актуальністю інформації, яку освоюють слухачі курсу.

Теги:
?>