Від ЦОК до мережі Фірмових магазинів

КТ Україна заснована в 1999 році. За 18 років існування компанія значно зросла, за останні 7 років відбулися кардинальні зміни – з’явилася перша продукція власного виробництва. Наприклад, добре знайомі українському споживачу бренди Dnipro-M і Foresta були створені вже 2011 і 2013 роках, відповідно. Що ж змінилось за цей час?

У 2016 році ми вирішили розвивати власну мережу Фірмових магазинів з унікальними сервісами. Головна фішка – “турбота про кожного клієнта”. Успішним експерементом, стартом у цьому проекті став ЦОК – Центр обслуговування Клієнтів, де кожен відвідувач відчуває себе не Покупцем, а дорогим гостем. Нині магазин успішно функціонує та є еталоном для створення ФМ. Взявши за основу його кращі сервісні рішення, вигідні пропозиції та індивідуальний підхід до кожного Клієнта було прийнято рішення щодо створення мережі Фірмових магазинів Dnipro-M.

Нині функціонує 10 власних ФМ Dnipro-M і 6  Партнерських. Тобто за останній рік було відкрито 15 магазинів! Основна мета кожного – максимально спростити українцям процес покупки інструменту і його подальше обслуговування. Зокрема, ми прагнемо аби наш продукт був доступним у кожній точці України.

Усі магазини працюють за єдиним стандартом обслуговування, мають всі сервіси, які виділяють наші бренди серед інших на ринку України та створюють максимально зручні умови для Покупців:

  • Самовивіз
  • Тестування інструменту перед покупкою
  • Обмін старого на новий
  • Вигідні акційні набори
  • Технічне обслуговування інструменту
  • Чай, кава та солодощі

Слід зауважити, розвиток мережі настільки стрімкий, що ледь не щовихідних у містах України з’являються нові Фірмові магазини. Наприклад, лише у квітні було відкрито 3 ФМ – у Харкові, Житомирі та Миколаєві. І це тільки початок!

КТ Україна завжди говорить “ТАК” взаємовигідному партнерству. Ми відповідаємо за свій продукт. Нам дуже важливе його правильна презентація на стендах магазину. Саме тому ми супроводжуємо партнерів від вибору місця магазину до урочистого відкриття, забезпечуємо маркетинговою підтримкою, а головне – продукцією, яка користується популярністю серед українців.

Теги:
?>