Чому саме Dnipro-M? Продавці знають відповідь

2 липня на базі центрального офісу пройшло навчання продавців магазинів Партнерів.

Це другий захід присвячений навчанню продавців Dnipro-M. На початку місяця аналогічний модуль проходив для працівників фірмових магазинів. Цього разу були запрошені продавці магазинів Партнерів із трьох областей: Житомирської, Київської, Чернігівської. 43 продавці відгукнулись і взяли участь у навчанні — усі отримали нові актуальні знання про бренд та навички продаж.

Лекція від провідних спеціалістів компанії

Тема навчання: «Філософія Бренду. Переваги продукції Dnipro-M та Foresta». Перед слухачами виступили керівники напрямку Фірмових магазинів, та керівник проекту з розвитку продавців. Головний посил — філософія брендів і акцент на користі продукту для Споживача. Виступаючі детально пояснили концепцію «Максимум за мінімум», її суть і історію формування. Адже продукт починається з його презентації, і продавцям як нікому важливо об’єктивно представляти інструмент Покупцям. Завдяки таким лекціям у Партнерів з’являється розуміння того, що КТ Україна це не продажа ради продажі, а дійсно взаємовигідна співпраця Компанії з Клієнтом і Споживачем.

Порівняльне тестування наявно показує якість

Після теоретичної частини заняття продовжилось практично: слова підтверджували ділом. Проводився порівняльний тест інструменту ТМ Dnipro-M i Foresta з продукцією визнаних світових марок. Продавці власноруч переконались у тому, що ми виробляємо інструмент професійної якості, який не поступається світовим лідерам.

Особливо цікавою стала презентація ручного та витратного інструменту, адже не всі магазини мають дану продукцію в продажі. Забігаючи наперед, можна сказати, що бажаючих продавати РВІ збільшилось.

Окуляри Foresta, які не розбиваються від стрибка на них, рукавички, які не ріжуться навіть канцелярським ножем та лобзикові полотна, які пиляють без проблем бруси зі цвяхами — усе це показує якість нашої продукції й серйозний підхід до розробки нових позицій. І, до речі, продавці познайомились із продукт-менеджерами, які розробляють всю продукцію Dnipro-M та Foresta.

 

Орієнтир на результат

Наприкінці дня кожен охочий заповнював анкету, де компанія зібрала побажання щодо покращення продукції. Адже продавці постійно співпрацюють із покупцями, і вони як ніхто знають бажання Споживача. Рекомендації обов’язково будуть розглянуті під час розробки й удосконалення лінійок інструменту.

Головне, що всі продавці, які пройшли навчання, були задоволені, що отримали нові знання і ближче познайомились із компанією КТ Україна. А відвідувачі магазинів будуть отримувати актуальну і корисну інформацію.

Теги:
?>