Стратегія розвитку та «Манекен Челендж» у Центральному офісі

3 січня в Києві відбулися Національні збори співробітників Мережі фірмових магазинів Dnipro-M. Понад 50 учасників заходу зібралися в Центральному офісі Компанії КТ Україна. Для того, щоб зробити захід цікавим і захоплюючим, були організовані кілька цікавих івентів, найбільш яскравим і незвичайним з яких став популярний флешмоб «Манекен Челендж». Такий креативний підхід дозволив зарядити позитивом і налаштувати на командну плідну роботу всіх учасників зборів.

На заході були розглянуті питання:

  • стратегія розвитку мережі фірмових магазинів Dnipro-M у 2019 році;
  • намічений план просування мережі магазинів;
  • презентована програма розвитку співробітників, яка отримає свою реалізацію вже цього року.

Кожен співробітник фірмових магазинів Dnipro-M, який виявив себе в 2018 році, міг поділитися власним досвідом з іншими учасниками.

Приємне завершення

Проведення Національних зборів дозволило чітко зрозуміти загальну стратегію Компанії і підтвердити свій вектор напрямку в бік поліпшення якості. По завершенні заходу на кожного учасника чекав приємний подарунок і корисне завдання від Таємного Санти, яке потрібно виконати до старого Нового року.

Теги:
?>