Продавці магазинів Партнерів пройшли навчальний модуль

Dnipro-M відповідає за якість продукції, сервіси та обслуговування. Саме тому наш сервіс - найкращий в Україні, саме тому відгуки Покупців про магазин завжди теплі та схвальні. Цей рівень треба підтримувати і навіть більше того, покращувати.

В цьому році була розроблена програма навчання продавців фірмових магазинів та магазинів Партнерів. За планом до кінця 2018 року відбудеться 2 етапи навчання, а 2 модулі вже відбулися. Зокрема 14 серпня на базі центрального офіса, в самому серці Компанії, 34 продавця з 30 магазинів Київської і Чернігівської області протягом дня вивчали ремесло ідеальної продажі.

Навчання в офісі

Спочатку перед навчальною групою виступили професіонали, які ділились своїм досвідом, і знаннями. Головні теми: це філософія бренду, унікальність Dnipro-M і Foresta, сервіс і продажі. Лектори - компетентні спеціалісти, троє з них і виступали і навчали вперше. Інформація, представлена лекторами-новачками, для продавців була дуже корисною і легкою для сприйняття, а це і є запорука хорошого навчання аудиторії. До речі, в компанії діє проект набору лекторів і ораторів. Тому всі бажаючі, які мають навички виступу і потрібну компетенцію, будуть приймати участь в наступних освітніх і корпоративних заходах.

Тестування інструменту

Наступним етапом модуля стало тестування і порівняння інструментів наших брендів і інших виробників, які представлені на українському ринку. Бензопили, куто шліфувальні машини, шуруповерти і зварювальні інвертори в порівнянні стали кращими за своїх конкурентів. Крім порівняння, продукт-менеджери продемонстрували топ-можливості нашого інструменту, адже, саме так найпростіше показати Покупцеві, що Dnipro-M - це високий рівень якості та зручності.

Всі продавці успішно склали модуль та отримали сертифікати, які засвідчують підвищення кваліфікації. Завдяки навчанню ми підвищуємо рівень обслуговування, сервіс та компетенцію продавців. Тепер Покупцям буде ще приємніше здійснювати покупку інструменту Dnipro-M.

Теги:
?>