КОРПОРАТИВНЕ НАВЧАННЯ

BUSINESS START

Освітня програма складається з десяти пізнавальних модулів, кожен з яких несе важливу інформацію для співробітників: прості правила самопрезентації, управління власним часом, інструменти з розвитку бізнесу, мистецтво керувати персоналом.

Всі тренінги проходять за межами стін офісу — в Міжнародному екобіологічному центрі "Vitolga", щоб учасники могли знайти душевний баланс і сконцентрувати свої сили для нових звершень. Висококваліфіковані фахівці розвивають у співробітників бажання пізнати себе, яке є фундаментом для особистісної та кар'єрної реалізації. Знання та вміння, отримані в ході навчання, впливають на ефективність діяльності учасників програми розвитку. Їх проекти реалізуються на благо їм самим і компанії.

Business Start — це безперервна робота над собою, яка веде до успіху.

АКАДЕМІЯ КОРПОРАТИВНОЇ ОСВІТИ

З часів зародження європейської цивілізації академія була місцем, де зосереджувалися передові знання та досвід. Збагачуючи та доповнюючи, їх передавали від покоління до покоління людей, що своєю працею рухали суспільство вперед.

Ми створили Академію Корпоративної Освіти, щоб презентувати нашим співробітникам найактуальніші знання та найефективніші практики, які стануть основою їх професійного зростання.

АКАДЕМІЯ КОРПОРАТИВНОГО ОСВІТИ (АКО)

Академія - система внутрішнього навчання та розвитку працівників Компанії. Вона вибудувана в рамках корпоративної ідеології та діє на основі єдиної концепції та методології. Це інструмент стратегічного менеджменту, невід'ємна складова бізнес-процесів, що охоплює всі рівні керівників і фахівців.

Її завдання носять глобальний характер: вона забезпечує єдине, узгоджене, підпорядковане стратегічним цілям навчання. Слухачем академії може стати кожен співробітник компанії, незалежно від того, в якому структурному підрозділі він працює.

Це нова форма підготовки персоналу, що має не тільки прикладне, а й стратегічне значення, пов'язане з бізнес-завданнями. Основною задачею Академії є не просто вивчення нового матеріалу. У працівника формується інший підхід до оцінки знань, навичок та умінь, багатограннішим стає світогляд. Адже коли змінюються люди, змінюється і Компанія. Тому що успіх залежить, перш за все, від людини та її праці, і тільки потім від продукту чи технології.

Місія Академії Корпоративної Освіти – вирощувати у Компанії:

  • висококваліфікованих спеціалістів у своїй галузі;
  • особистостей з розвиненими лідерськими якостями;
  • людей, які досягають вершин у своїй справі і рухають Компанію вперед.

Навчальні програми АКО допомагають працівникам швидко опанувати навички, необхідні для роботи. Тренінги, спрямовані на підвищення кваліфікації, сприятимуть розвитку працівників, підвищенню їх ефективності та заробітку. Також навчання в АКО – гарна передумова для кар’єрного зростання, адже спеціаліст розвиває всі компетенції, необхідні для переходу на вищу посаду. Тому у кожного нового співробітника, який щойно прийшов у Компанію навіть без досвіду, є усі можливості для зростання від стажера до керівника підрозділу! 

Цілі Академії Корпоративної Освіти:

  1. Організувати ефективне стажування та адаптацію нових співробітників.
  2. Розвивати висококваліфікованих співробітників в усіх підрозділах Компанії.
  3. Забезпечити стрімкий особистісний та професійний розвиток, кар’єрне зростання.
  4. Підвищувати рівень корпоративної культури.

Система Академії Корпоративного Освіти включає в себе багато напрямків

Навчання з продукту

  • переваги продукту;
  • асортиментний ряд;
  • практичні навики використання;
  • порівняння з конкурентами.

Навчання навичкам ефективного продажу

  • виявлення потреби;
  • встановлення контакту;
  • робота з запереченнями;
  • техніка SPIN як метод виявлення потреби;
  • здійснення додаткових продажів;
  • презентації;
  • робота з різними типами покупців;
  • завершення продажів їх супровід.

Розвиток управлінських навичок

  • основи менеджменту;
  • цілепокладання;
  • імідж та оточення керівника;
  • навики проведення зібрань;
  • тайм-менеджмент, делегування;
  • командоутворення, 8 ступенів управління;
  • навики підбору та мотивування працівників.

Розвиток навичок публічних виступів

  • навички структурованої простої та зрозумілої мови;
  • чистота та виразність вимови;
  • управління груповою динамікою;
  • положення у просторі під час виступу.

Розвиток особистої ефективності

  • робота в команді;
  • стрес-менеджмент;
  • управління конфліктами;
  • управління часом;
  • тайм-менеджмент;
  • цілепокладання.

Розвиток ділового етикету та комунікації

  • сучасний бізнес-етикет;
  • успішні ділові переговори;
  • телефонна комунікація.

Знайомство з Компанією для нових співробітників;

  • місія, цінності, організаційна структура компанії;
  • філософія бренду.

На даний момент щотижня в Компанії проходить від 2 до 6 різних тренінгів.

Протягом місяця ми навчаємо продукту близько 300 співробітників, управлінським компетенціям - 70 співробітників, програмам і бізнес-процесам - до 50 чоловік , близько 50 працівників відвідують курс з мистецтва публічних виступів та заняття з іноземної мови

Тренери Академії Корпоративного освіти - це співробітники компанії, які досягли високих результатів у своїй професійній діяльності і готові ділитися досвідом з колегами. Крім того, у кожного співробітника є можливість приєднатися до тренерського складу АКО, навіть якщо немає досвіду викладання - ми навчимо. Від вас необхідні професіоналізм і досягнення у вашій сфері, а також велике бажання ділитися своїми знаннями та навчати людей.